czwartek, 20 września 2012

Jesiennie

"Jesień idzie, nie ma na to rady". Ale zamiast myśleć o zimnych porankach, wczesnych wieczorach, deszczu  i kałużach można czerpać inspirację z otaczających nas barw. Jesień obfituje w całą gamę odcieni brązu, czerwieni, pomarańczy, żółci i złota. 
Na pierwszy rzut motyw, z którego miał powstać komplet świeczników, tylko jakoś ciężko było mi się do niego zabrać. Powstał za to komplet biżuterii, do którego wykorzystałam stare, brązowe korale.




Ponieważ zestaw bardzo szybciutko trafił do mojej cioci na spóźnione imieniny, wykonałam podobny, z węższą, delikatniejszą bransoletką.


A tutaj bardzo popularny motyw. Ma trochę za duży wzór jak na korale, ale świetnie oddaje kolory jesieni.




A ta serwetka trafiła do mnie z okazji którejś wymianki i zupełnie nie wiedziałam co z nią począć. Suche i surowe łąkowe kwiaty odżyły i złagodniały przy ciepłych brązach i beżach. Moja ulubiona.





A to już wariacja kolorystyczna rodem z lasu liściastego, czyli wesoła biżuteria w zdecydowanych żółciach, czerwieniach i pomarańczach. Rozweseli każdą szarugę:)






Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Piękne zestawy, ale ten z trawami super!!!
    Możesz zrezygnować z weryfikacji obrazkowej? Please:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był wynik rozpakowywania - nawet nie wiedziałyśmy, że coś takiego jest.
    Już wyłączone :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności. Niesamowicie podobaja mi się bransoletki. Podziwiam z otwartą szeroko buzią, decoupage to dla mnie czarna magia :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suche łąkowe kwiaty trafiły chyba z wymianki ode mnie. :-) Mam całą paczkę i cały czas nie wiem jak i gdzie jej użyć. Wśród korali i bransoletek ten zestaw jednak podoba mi się najbardziej. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam słabość - do bizuterii i do brązów - więc jestem kupiona i zachwycona waszymi cudami:)
    są tak cudne że aż:)
    kto będzie to nosił - będzie nosił z dumą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten zestaw suchych, łąkowych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń